سلام خانما برای عفونت دندون چیکار کنم خیلی درد مبکنه کلافم کرده

۹ پاسخ

عزیزم میخک بگیر از عطاری۲۰-۳۰تومن
با ۳تا لیوان آبجوش بزار قل بخوره ک شهد میخک بیاد بیرون ابش سیاه رنگ میشه بزار رب ساعتی بجوشه
بعدش بعدش ۳ـ۴تا قاشق سرکه سیب و نمک اضافه کن همش باهم مخلوط کن دو س بار هی بزار پای دندونت خییییییلی درد میگیره ک سرت میخواد منفجر بشه ولی عالی هست دیگه اصلا درد نمیگیره
اب میخک تو دهنت قر قره کن چند دقه

من عنبر نسا خیلی تعریفشو شنیدم اگه بتونی دودشو بکشی سرقلیون بزار بکش

چای سرد شده را نمک بریز شور بشه قرقره کن بمک بریز بیرون

من سیر رنده میکردم
میذاشتم تو دستمال کاغذی کوچیک
بعد میذاشتم تو گوشم

خیییلی تاثیر داشت برام
خیلی خوب شدم

فقط هر ۸ساعت کپسول ۵۰۰همزمان با قرص مترازول ۲۵۰به مدت یک هفته سر ساعت بخور تا عفونتش از بین بره

یدونه سیر بیار ازوسط نصفش کن بزارروش خیلی سوزش داره اما همه عفونت هارمیکشه

میخک بزار درد میکشه یکم

برای درد میخک بزار روش دردشو بکشه برای عفونت اطلاعی ندارم 🥲

آموکسی سلین بخور میخک بذار آستانینیفون ساده 12 هفته رفتی دکتر نامه بگیر بری دندون پزشک

سوال های مرتبط

مامان 💙💙💙💙 مامان 💙💙💙💙 هفته بیست‌ودوم بارداری