فك نكنم
چون من خودم كوردم اون موقع ي خواستگار ترك داشتم ي مدت باهم اشنا شديم خانوادگي أصلا فرهنگ هامون اخلاق و رفتارامون بهم نميخورد
خب همه جا آدم خوب و بد داره. ولی در کل اگه جفتشون تو یه محیط بزرگ شده باشن میتونن باهم بسازن. مثلا من ترکم همسرم لره. ولی جفتمون تو تهران بزرگ شدیم درگیر فرهنگای شهر اصلیمون نبودیم. ولی اگه تو دوتا شهر متفاوت بزرگ شده باشن یذره سخت میشه
نمیشه گفت نمیشه
ولی زیاد پیوند پایداری ندارن اونطور که اطرافم دیدم
ببین این ساختن نساختن و خوب بد تو هر قومیت و انسانی هست اول باید طرفت واقعا دوست داشته باشه و اهل حاشیه نباشه و خانوادشم ببینی و تقریبی بشناسی بالاخره خیلی موثرن
هست کسایی دیدم از شمال اومده جنوبی گرفته از غرب اومده شرقی گرفته ولی همو میپرستن پسره الویت زنشه
ولی در کل نه زیاد
من خودم ترکم همسرم لک بیشتر سمت لر اونم مادرش اینا خودش تهران
ولی کل نامزدی تو جنگ بودیم بخاطر اختلافات و اوایل عروسی خونه پدرم نمیومد تا همین ۲سال پیش
خانوادش همش ب شوخی هی ترک هارو مسخره میکردن من ناراحت میشدم
یا پدر من هی جک لری میگفت این عصبی میشد قهر میکرد
و.... اینا
لر و تورک لر و تورک تورک و عرب و تورک بلوچ باهم نمیسازن
همشون اقوام عالی هستن ولی فرهنگا از زمین تا آسمونهه
ولی خب همشون تعصبین
من خودم تورک تبریزم شوهرم فارس شیراز خوب ساختیم
من ترکم همسرم کرد
کل نامزدی و دوسه سال اول زندگیم دعوا داشتیم بخاطر خانواده گاوش🤦
من خودم رشتی ام شوهرم لره البته 14سالگی رفتن تهران بعدم اومد کیش یعنی از فضایه بسته و تعصبی شهرشون دور شد البته غیرتی هست اما به روزه خداروشکر الان 13سال بیشتر باهم هستیم مشکلی نداریم مرد خوبیه خداروشکر بستگی به دو طرف داره
نه سخت میشه فرهنگا کلا متفاوته
خواهر من با یه آقای کرد ازدواج کرد
خودمون ترکیم
طلاق گرفتن کلا فرق میکنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.