بچه تازه از دو ماهگی جون میگیره میره رو وزن گرفتن،البته که ژنتیک هم بی تاثیر نیست،هم اینکه اگه دکترش یحیاییه کلا قفلی رو وزن!اگه نیست که از دکترش بخواه شیرخشک عوض کنه اگه شیرخشکی نیست بگو بنویسه چند وعده در روز شیرخشک بدی شاید شیرت ابکیه چربیش کمه
شیر خشک سوپرامیل بگیر عزیزم بمب وزن دهی
وای نهه سنگینه این چکاریهه اخه
من دوسه روز پیش رفتم بیمارستان دور از جون تموم بچهااا یه بچه چهارپنج ماهه بدلیل خوردن شیر گاو سنگ کوب کرده بود متاسفانه فوت شد🥲
نکنید همون شبرخشک بدید عوض کنید بچه وزن میگیره خودش خواهش میکنم مگ حتما بچه باید تپلی باشه همینکه سالم باشه خودش کافیههخ
ببین همه رشد به شیر نیست، خوابشون مهمه،ساعت ۱۲ شب تا ۴ صبح تایم طلایی
فکرنمیکنم مناسب باشه
تازه بعد از دوسال میشه شیر پاستوریزه به بچه داد حتی شیر گاو هم نمیشه داد
برای وزن گیری بچه میتونین البته با نظر دکتر نئوزینک و مولتی ویتامین براش شروع کنین
دو قلو های دختر خالم وزنشون خیلی پایین بود با خوردن این دوتا وزنشون عالی شد
یا میتونین در کنار شیر خودتون شیر خشک کمکی مثل نان که وزن دهی عالی داره شروع کنین
فکر نکنمالانمناسب باشه اونم زیر۶ماه
خودت شیر بز بخور برای شیرت خوبه مغزیجات بخور و خودتو تقویت کن که شیرت مقوی بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.