برا پسر من که خیلی خوب بود اصلا انگار نه که واکسن زده
ببین گلم من نمیدونم اگه سیستم واکسیناسیون عوض نشده باشه و همون یکی باشه که براشون میزنن باید بگم اصلااا و ابداااا
دختر من همون لحظه از ترس کمی گریه کرد ولی حتی اومدیم خونه یادش نبود و تب هم نکرد
کلا هر بچه ای رو دیدم اینطور بوده
حالا تک و توکی اینجا گفتن کمی بچشون اذیت شده که بازم بهت میگم اصلا اسنرس نداشته باش اصلااااا نمیفهمه
دختر منم ماه بعد یکسالش میشه و باید همواکسن بزنه هم آزمایش یکسالگی بده،منم از الان استرس دارم 🥺
این از بازوعه با رانه؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.