خانما چند هفته برم آزمایش کلی و قند بدم؟

۴ پاسخ

من ۲۴ هفته رفتم

الان برو دیگه
وقتشه

۲۴ تا ۲۸ هفته بهترین زمان ۲۶ هفته اس

از 24,میتونی بری من 24رفتم

سوال های مرتبط

مامان زیتون مامان زیتون هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان panah مامان panah هفته سی‌وسوم بارداری