۳ پاسخ

اره ولی خیلی ندی وابسته شیشه شیر بشه دگه سینه تو نمیگیره

شیشه شیر اونت ضد چیکه خوبه
که بچه مجبوره مک بزنه تا شیر بیاد و اینجوری تنبل نمیشه و از سینه زده نمیشه
چون اکثر بچه ها با شیشه راحت ترن نیاز نیست مک بزنن تا شیر بیاد
ولی اونت ضد چیکه راحتی

اره میشه، باید شیر به دمای محیط برسه بعد بدی به بچه، بستگی به دمای محیط داره، اگر دما مناسب باشه، ۱ یالت میشه بیرون نگهش داشت
تو یخچال ۳ روز و در فریزر‌تا ۶‌ماه!

با دست و یا شیردوش میتونی بدوشی.
شیشه شیرم فرقی‌نمیکنه ولی بهتره شبیه سینه ماد باشه ک بچه راحت نشه سینه رو ول کنه(ولی چون گاهی میخوای استفاده کنی ن همیشه اونقدرا مهم نیست!)

سوال های مرتبط

مامان قند عسل💙 مامان قند عسل💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری