خوشبحال اوناییکه شکمشون تو بارداری ترک نمیخوره ؟؟؟😭

۸ پاسخ

من هنوز ترک نخوردم بخورمم ایرادی نداره بهتر از دردای دیگست کمر درد دندون درد ریزش مو همه اینا سرم اومد ترک بخورم بهتره

من ترک نخوردم شکمم برام کلا نموند
ولی از درون داعون شدم
تیرویید واسم موند کمر درد همین طور دندونام حساس شدن یکیشو بعد زایمان اول عصب کشی کردم یکیشم الان نیاز ب عصب کشی پیدا کرده
احساس می کنم ب اندازه یه عمر پیر شدم
این انصاف نیس
ترک های بدنت از بین میرن من دو تا ترک پشت ساق پام داشتم الان نگاه کردم اصلا ازش هیچ اثری نمونده
البته تا چند ماه قرمز بود
نگران نباش میره
بارداری و زایمان بیشتر از اینا آدمو دآعون می کنه

من شکمم ترک نخورده هنوز
ولی از قبل بارداری چون وزنم در حال تغییر بود همش سمت رون و باسن یکم ترک خورده🫠🤦🏼‍♀️

عزیزم روغن زیتون و بادام ازاول بارداریت اگر میزدی ترک نمیخورد
مثل من

روغن بایو اویل بزنید من واسه بارداری اولم هم استفاده میکردم

من چون هیچی وزن اضافه نکردم تا الان فعلا اوکیم بعدشم خدابزرگه اگر به مامانم برم ترک نمیخورم ولی اگر نرم که داغون میشم چون ۲سال پیش یه۷کیلو چاق شدم همه جام شده بود ترک🤭😅😅

روغن زیتون بزن

شکم من چهل تیکه شده🥲

سوال های مرتبط

مامان محمد شاهان🩵👶 مامان محمد شاهان🩵👶 ۵ ماهگی