۷ پاسخ

من ۲۷هفته رفتم دوباره گفت ۳۴ هفته یکی هم قبل زایمان مشخص بشه بریچ یا سفالیک

من ۳۳ـ۳۴هم هفته ی سونو رشد دیگه دکتر برام نوشت
گفت دیگه لازم نیست بری تا یکی دو هفته اخر

من ۲۸ هفته سونو رشد رفتم دکتر برام نوشته ۳۷ هفته اخریشو برم

۳۰ هفته رشد و ۳۸ هفته رشد و پوزیشن

فک کنم ۳۶ هفته که آخریه

فکر کنم دیگه نداریم

یه ماه بعد سونو رشد

سوال های مرتبط

مامان آقا سید🩵🥸 مامان آقا سید🩵🥸 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان کارن👶🏻🩵 مامان کارن👶🏻🩵 ۷ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۱ ماهگی
مامان پناه 😍👼🤰 مامان پناه 😍👼🤰 هفته سی‌وهشتم بارداری