۲ پاسخ

دختر من کف پا نرمال بود 22 روزگی 5.7 بود عددش دارو شروع کرد

ب‌ همسرم زنگ زدن گفتن عددش ۸ مجدد بیارش تست کف پا بردم دیگ زنگ نزدن از مراقب بهداشت پرسیدم گفت اگ موردی بود باز زنگ میزدن شمارو هم میفرستن مرحله بعد اگر موردی داشته خدایی نکرده از همون واحد تیروئید راهنماییتون میکنن ک چکار کنین

سوال های مرتبط