دختر من خداروشکر نه تب کرد نه گریه خیلی خوب بود ....انشاالله واسه دختر شما همینجوری باشه
تب نکرد ولی گدیه میکرد
واسه من تب نکرد ولی سه شبانه روز گریه کرد
واسه پسرمن بهتر از ۲ مای بود
واسه هربچه تی فرق میکنه عزیزم ایشالا که از دخترشماهم آسونه🥺
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.