اره گلم سمیه ولی اگ برگشو پاره کنه اون مواد داخل برگش سمیه
عزیزم اگه نخورده ازش نگران نباش اتفاقی نمیوفته
اگه حالت غیرطبیعی میبینی تو دخترت یه دکتر ببرش ولی اگه مطمئنی نخورده ازش چیزی نمیشه
اره سمی هست منم دارم دیفن
ولی شنیدم تا موقعی ک برگش کنده نشه و داخل دهان نره مشکلی نداره
حالا شما یه دکتر ببر بازم اخه میگی برگ رو کنده
ببرش دکتر ولی سمی
اره منم شنیدمسمیه
بله سمی هستش
آره شنیدم ریه رو فلج میکنه بوش توخونه رفلاکس روتشدید میکنه و...اینارو نمیدونم چقدرقطعیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.