بچه هاتون ناهار چی دارن؟

۱۳ پاسخ

گوشت کذاشت پلو هم کته میکنم میدم منتظرم گوشت بپزه

مرغ و سیب زمینی سرخ کرده

ماشاالله به بقیه.
من هنوز تو فکر ام 😑🤦🏻‍♀️😂

من امروز فرنی دادم تنبلی کردم 🫤غذای اصلیش هنوز همون شیره

قیمه با گوشت چرخ کرده

پسر من بیدار میشه ظهره😑🤣منم فعلا براش فرنی سیب گزاشتم
تا ساعت ۲ یا ۳بهش سوپ میدم

هویج پله با مرغ

سوپ(مرغ.هویج.سیب زمینی.جو پرک.جعفری)

من دیشب ابگوشت درست کردم براش موند بقیشو ناهار بدم بهش بعد شبم دمی گوجه با مرغ یا بلدرچین درست میکنم براش

پلوگوجه و مرغ

کته گوجه با ماهیچه

ابگوشت

حلیم با عصاره قلم

سوال های مرتبط

مامان لیانا💓 مامان لیانا💓 ۱ سالگی
مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی
مامان پرنسا مامان پرنسا ۱۵ ماهگی
مامان فرفری💙 مامان فرفری💙 ۱۳ ماهگی
مامان پسرای خوشگلم💞 مامان پسرای خوشگلم💞 ۱ سالگی