ناهار چی میخوایید بدید به بچه هاتون؟؟؟.

۶ پاسخ

ناهار خودمون قیمه بود سیب زمینی آب خورشت یکمم گوشت چرخ کرده قاطی برنجش کردم البته بدون نمک درست کردم برنج و خورشت رو

پلو خورشت سفره

سوپ خودمون دادم‌خورد خوابید

عدس پلو

عدسی .

برنج کیسه ایی

سوال های مرتبط

مامان دختر کوچولوم مامان دختر کوچولوم ۱ سالگی
مامان جنتلمن کوچولو😎 مامان جنتلمن کوچولو😎 ۱۵ ماهگی
مامان ایکان مامان ایکان هفته دهم بارداری
مامان توت فرنگی(محیا) مامان توت فرنگی(محیا) ۱ سالگی
مامان نینی 🩵🧸 مامان نینی 🩵🧸 ۱۱ ماهگی
مامان پرنسا مامان پرنسا ۱۵ ماهگی