بارداری شیرخشک پریود فرزندپروری

تصویر
۳ پاسخ

باید بری دکتر پوست
دختر خاله ی من انقدر بدجور بود اصلا بدت میومد نگاه کنی رفت دکتر پوست الان پوست صاف یکدست

با پماد و اینا خوب میشه ولی دوباره برمیگرده
از تو بدنت از بین ببریش بهتره

اره من اینجوری بودم خیلی شدید ها
به خاطر کبد و غلظت خونی که داری هست
من یک مدت صاف کننده خون با آسپرین و رب انار خوردم خوب شد

سوال های مرتبط

🔗❤️🔗 🔗❤️🔗 قصد بارداری