باید بری دکتر پوست
دختر خاله ی من انقدر بدجور بود اصلا بدت میومد نگاه کنی رفت دکتر پوست الان پوست صاف یکدست
با پماد و اینا خوب میشه ولی دوباره برمیگرده
از تو بدنت از بین ببریش بهتره
اره من اینجوری بودم خیلی شدید ها
به خاطر کبد و غلظت خونی که داری هست
من یک مدت صاف کننده خون با آسپرین و رب انار خوردم خوب شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.