من دخترم. وزنش استپ کرده بعد دکتر گفت بخاطر رفلاکس چون بالا میاره و اسهال شد شیرشو عوض کرد
دخترم قدش از ۴ماهگی تا ۶ماهگی استپ خ ورد ۴ماهگی ۶۵بود ۶ماهگی هم ۶۵😔😔😔😔😔خیلی نگرانم
من از رو تجربه میگم اکثرا بچه ها ۹۰درصدشون از ۶تا۷ماهگی قشنگ استپ میکنن بعد ک ۷ماهگی رد شد دوباره حتی کمم شده وزن میگیرن نگران نباش دلیلشو نمیدونم ولی اینجوریه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.