۳ پاسخ

من دخترم. وزنش استپ کرده بعد دکتر گفت بخاطر رفلاکس چون بالا میاره و اسهال شد شیرشو عوض کرد

دخترم قدش از ۴ماهگی تا ۶ماهگی استپ خ ورد ۴ماهگی ۶۵بود ۶ماهگی هم ۶۵😔😔😔😔😔خیلی نگرانم

من از رو تجربه میگم اکثرا بچه ها ۹۰درصدشون از ۶تا۷ماهگی قشنگ استپ میکنن بعد ک ۷ماهگی رد شد دوباره حتی کمم شده وزن میگیرن نگران نباش دلیلشو نمیدونم ولی اینجوریه

سوال های مرتبط