۴ پاسخ

جان چ‌نازه روزی ۳بارغذامیدی بعدچندتاشیشع شیرمیدی درکل روزوچندسیسی

دخترم ۸ کیلو و ۷۰ بود خیلیم اسون بود یکمی فقط بی قراری کرد استامینفون دادم اوکی شد

حتما پاراكيد بده
و لباس كم تنش كن
من پسرم سره هيچ واكسني اذيت نبود ولي سره اين دو روز اذيت بود

چقدر خوب شده واکسن ۶ماهگی تزریقیش یکی شدم

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها👧👦 مامان دوقلوها👧👦 ۷ ماهگی