۴ پاسخ

با دکترش مشورت کن احتمالا شیرخشکشو عوض می‌کنه یا مولتی ویتامین براش مینویسه

اگه شیر خودتو نیخوره امگا۳ بخور زیتون زیاد بخور گوشت ارده کنجد نارگیل اینا شیرو چرب میکنخ من نتیجه گرفتم

شاید شیرت چرب نیست!یا شاید رفلاکس داره ،بالا نمیاره؟؟

با دكترش صحبت كن احتمالا كمكي مينويسه

سوال های مرتبط