من نوزادی هارو خنک گرفتم
تو شهر ما مهر ماه هم هوا گرمه بعدش ببینم سایزش چطوریه براش میخرم زمستونی
منم مرداد یا تیر دنیا میاد بچم
صفر یه ست بیمارستانی خریدم
چند تا یک
چند تا دو
یکی دو تا هم سه
زیاد نخریدم .هر سری میرم میخرم براش
سه دست پنج تکه نخی سایز صفر بگیر
سه دست سایز یک
برای پاییز جنس های پنبه و مخمل که کلفت تره
یه سرهمی کاپشن
پتو دورپیچ
سایز صفر تا ۳ هر کدوم ۲ دست بخر بلوز و شلوار و زیرپوش
برای مهر ماه تو خود مهر برو بخر براش از الان نمیخواد بخری
لباس راحتی ها ک همشون باید نخ پنبه باشه بقیه لباسا هم برا بیرونی تا یک خنک بگیر بقیه گرم
منم ک🤦🏻
منم بچه اولم زمستونی بود این سری نینی مرداد بدنیا میاد نمیدونم چی بخرم
دیروز این سوالو گذاشتم گفتن کمتر نازک بگیر ببشتر پاییزه و زمستونه
من ۰تا۳ ماه خنکگرفتم
۳تا۶ ماه سعی کردم استین بلندو اینا بگیرم
منم نمیدونم چجوری بگیرم برا من. وسطای مرداد
من ب فصل توجه کردم و خریدم
مثلا گفتم سایز یک تو چ ماهی میوفته
بر اساس گرما سرما خریدم دیگ
حالا ی تجربه دوستم بهم گف ک دقیقا بچش مرداد پارسال بدنیا اومد
گف نیاز نیس بچه رو خفه کنی از لباس گرم
هرچقد خودت میپوشی فقط کافیه ی لایه بیشتراز خودت به اون بپوشونی
دوتا صفر دو یا سه تا هم سایز یک بگیر برای بیمارستان و تا یکی دو هفته ک خونه هستی بعدش کم کم هر چی لازم شد بگیر
من اشتباه کردم برا ماه های بعدشم گرفتم هیچکدوم ب فصل اندازش نشد همه رو نو گذاشتم تو کمد کوچیک شدن
برا بدو تولد نهایت تا ی ماه بگیر بعدش براش بخر متناسب با فصل و سایز
من نمیخام بخرم زیاد لباس میخام صبر کنم ببینم بچم چقدیه چه سایزی بهش میخوره فقط برا اولش یه ست صفر خریدم دو دستم یک میخام بخرم دو دستم دو تا بدنیا بیاد🫠🩵
لباس سایز ۰ و ۱ رو خنگ و تابستونی بگیر
بقیه رو کلفت و برای فصل سرما
من نیز نمیدونم چی بگیرم
منم تجربه اولمه.مرداد بدنیا میاد موندم چیکار کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.