۲۲ پاسخ

ما بهش میگیم کما باهاش اش کما درست میکنن و خودشو تفت میدن درست میکنن خیلی خوشمزس مخصوصا آشش

زوو.برای ترشی خوبه

کنگر
ما تیغهای بالاشو پاک میکنیم
سرخ میکنیم باهاش خورش درست میکنیم

من تا حالا نخوردم

بیلهر
نمیدونم چ جوری درست میکنن

کمایه 🫡🫣 بوش گیجت میکنه خیلی خوش مزس مخصوصن بابرنج

عزیزم اینو ما میگیم [کما ]
باهاش آش درست میکنیم خیلی خوشمزه میشه
البته باید تمیز بشوری
چون سمت ما خیلی ماسه ای هست

ما مگم قرنه خیلی خوشمزسسسس

ما میگیم بیلهر تلخه
یا میپزیم آبشون میریزیم ترشی میندازیم
یا خورد میکنیم میپزیم آبشون میریزیم تو ماست میخوریم خیلی خوشمزه هست

کنگر
اینجا با برنج میپزن بعد شیر قاطیش میکنن

نمیدونم چیه فقط میدانم کنگر نیست

فقط ترشیش من خوردم .اسمش بیلهره

عزیزم این بیلهر هستش بسیار تلخه یه کاغذ پهن کن ته قابلمه بزارشون دم کنه با ماست بخور برای معده هم خیلی بده فشار خون رو هم بالا میبره

این کنگر نیست دوستان اشتباه میگن این بیلهره تو استان ما زیاده که بسیار تلخه و پرخاصیت یه گیاه داروییه تلخیش میگیرن باهاش ترشی درست میکنن و توماست میخورن

این زو هست

مامیگم کمای
سال ۳بارمیخوریم برای مریضی هامخصوصا برای عفونت عالیه میجوشونیم باماست میخوریم

جنگر هست خورشت میکنن

ما بهش میگیم‌ کما
تو اش. و کوکو میریزن

این بیلهر هست ما ترشی درست میکنیم تو ماست میریزیم
تلخه باید تلخیشو بگیری طبع گرمی هم داره

این ب زبان خودمان زو دردت بکنش ترشی حالشو ببر

بیلهر بهش میگن تلخه باید تلخیشو بگیری بعد ترشیش کنی

اوووووووف سلطان بوی بد 🤢🤢
حتی نخوری و فقط بپزیش هم تا یک هفته بوش تو تن و جونت میمونه 😂😂

سوال های مرتبط