ترشی و نمک کم اوکی هست من ادویه فلفل نمیدم بقیه چیزها را دادم
اره بابا الانم میشه
من میدم ولی ادویه فقط زردچوبه نمک هم کم میزنم موقع خوردن خودمون با نمکدون نمک میریزیم
اره دیگه منم یواش یواش شروع کردم.فقط فلفل یا نمیزنم یا کمی میزنم
والا منم از ۷ماهگی غذای سفره میدم
من میدم
من از ۸ماه غذای سفره دادم
من الانم بعضی غذا ها میدم
من میدم
والا من همبن الانم میدم
من امروز مامانم اینو درست کرد برا بچم خیلی خوشمزس
روغن و نمک و زردچوبه زدیم فقط
آره فقط من ادویه کم میزنم معدش اذیت نشه
من الانم میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.