خانما قد بچم ۷۱سانته‌
خیلی کمه؟؟چیکار کنم؟

۵ پاسخ

قد خودت و همسرت چنده؟ قد تولدش چند بود؟ رو نموداره؟

اگر کوتاه ببری دکتر بهش کلسیم میده...شیر پاستوریزه هم سعی کن بهش بدی...

خیلی ب ژنتیک بستگی داره من هم خودم و مخصوصا همسرم و خونوادش کلا ریزه میزه و قد کوتاهن پس نباید توقع قد بلند برای پسرم داشته باشم

قطره آد بهش می‌دادی مرتب ؟چون برا قد میگن خوبه برو بهداشت میگم چیکار کنی
ولی بیشتر ارثیه

قد وزن ارثی معمولاً
بهش شربت بده

سوال های مرتبط