۸ پاسخ

من به پسرم اصلا موبایل نمیدم،نمیدونه اصلا میشه با موبایل بازی کرد

من ک ب هیج وجع گوشی نمیدم تا زمانی که حریفش نباشم.
شماهم نده

یک بازی گربه هست تو بازاره . تام اسمش

baby bus

من اصلا گوشی رو دست پسرم نمی‌دم چون عادت میکنن برای چشم و مغزشون مضره

با این رنگا رو یاد گرفت. فارسی میشه . با همین بازی میکنه فقط.

تصویر

از الان میخای موبایل بدی بهش؟؟

این دوتا

تصویر

سوال های مرتبط

مامان پرنسس😍🤰🧿 مامان پرنسس😍🤰🧿 ۳ سالگی
مامان هاکان🧸🍭 مامان هاکان🧸🍭 ۳ سالگی
مامان کیان کوچولو مامان کیان کوچولو ۴ سالگی