۳ پاسخ

سه چهار روزیه اره انگار اروم قرار نداره

دخترم تا تقریبا نزدیک ۳ سالگی این مدلی بود وقتی از خواب بیدار میشد گریه میکرد بعدش درست شد

من دیشب نوشتبه خوردم دیشب او خواب گریه میکرد نفخ کرده بود

سوال های مرتبط