سلام کسی پیش دکتر شهرزاد شعبانی نیا زایمان کرده؟؟راضی بوده؟

۴ پاسخ

وای خیلیییی دکتر به درد نخوریه
پولکیییییی،مزخرف

سلام عزیزم اره من پیش دکتر شهرزاد زایمان کردم و از دو سال قبل بارداری زیر نظرشون بودم . طی بارداری خیلی سریع می‌فرستن داخل که اذیت نشی و اینکه مراقبت های بارداری رو خیلی قشنگ برات توضیح میدن . به نظر من که خیلی دکتر خوبی هستن
اگر باز برگردم عقب انتخابشون‌ میکنم ❤️
تو بیمارستان هم مثل یه خواهر بودن واقعا . یعنی من تا قبل اینکه تو بیمارستان ببینمشون استرس داشتم تا دیدمشون آروم شدم

من قبل بارداری پیشش بودم راضی نبودم یسال پیش ربع یا نیم سکه میگرفت خیلیم معطلی داره مطبش واقعا ادم اذیت میشه

یکی‌‌ رو سراغ داره انجام داده؛ راضی بوده

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری