دخترا ازمایشا هفته ۳۱تا۳۴چی هستن؟؟

۳ پاسخ

منم نشنیدم این چنین آزمایشی باشه حالا تو برو ببین چیه

دیگ آزمایش نداریم که فقط یدون ۲۶ تا ۲۸ هفته همون قند اینارو داریم دیگ نداریم من ب درخواست خودم همونوموقع ازمایش کلی باز درخاست کردم بنویسه ولی دیگ بعد اون سونو داریم فقط

من آزمایشی دکترم ننوشت برام
سونو وزنو رشد و سونو داپلر برام نوشته

سوال های مرتبط

مامان قصد بارداری مامان قصد بارداری ۲ ماهگی
مامان مامان کوچلو🥺 مامان مامان کوچلو🥺 ۱۰ ماهگی