منم نشنیدم این چنین آزمایشی باشه حالا تو برو ببین چیه
دیگ آزمایش نداریم که فقط یدون ۲۶ تا ۲۸ هفته همون قند اینارو داریم دیگ نداریم من ب درخواست خودم همونوموقع ازمایش کلی باز درخاست کردم بنویسه ولی دیگ بعد اون سونو داریم فقط
من آزمایشی دکترم ننوشت برام
سونو وزنو رشد و سونو داپلر برام نوشته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.