ان تی ۱۱ هفته و ۳ روز
به نظرتون جنسیت چیه؟😍🩷🩵

تصویر
۶ پاسخ

سلام عزیزم خوبی ؟
حالا بچت چیه پسر یا دختر

پسره انگار😍

یعنی منم،11هفتم همین شکلیه؟؟؟ باورم نمیشه😅😅یکم

مبارک عزیزم هرچی هست جنسیت سالم و سلامت باشه❤

پسر عزیزم

پسمل گلی

پسمله

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓🍓🍓 مامان توت فرنگی🍓🍓🍓 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان زهرا خانوممم مامان زهرا خانوممم ۸ ماهگی
مامان دخترم و نی نی مامان دخترم و نی نی ۵ ماهگی
مامان سامیار 🩵 مامان سامیار 🩵 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ✨️kave🐣 مامان ✨️kave🐣 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فینگیلی👼 مامان فینگیلی👼 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان یارا و اَبرک☁️🫐 مامان یارا و اَبرک☁️🫐 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان قندوک مامان قندوک هفته بیست‌وپنجم بارداری