۶ پاسخ

چقدر انرژی مثلت از چهرتون گرفتم چقدر ارومید

چقدر چهرتون حس خوب به آدم میده 😍😍😍

آره منم دقیقا داشتم الان درباره همین موضوع صحبت میکردم
دارم دخترمو از شیر میگیرم و میدونم دلتنگ این موقع ها میشم...

ایشالا اوضاع اوکی شد واسش بیار

منم خیلی دلم‌واسه نوزادی نیاراد تنگ‌میشه😓

ایشالا اقدام‌کن

سوال های مرتبط