#فرزندپروی #شیرخشک

تصویر
۶ پاسخ

ناخون ک خوبه اما خب در امدشم باید تقسیم کنی
چون لاک و پودر و فرمر ،تیپ....
هی باید شارژ بشه
اما گردن و کمر ب فنا می‌ره
من همش میگم کاش لاین مژه فعالیت داشتم

از نظر درامدی اگهههه به جاهای بالا برسی میکاپ عروس و تتوصورت و تتو بدن درامدش بهتر از همه ست
اما از اونورم حرفه ای شدن و پرمشتری شدن توی این لاین ها هم سختتر از لاین های دیگست
مخصوصا تتو، چون کار دایمیه مشتری کمتر اعتماد میکنه پیش اماتور بیاد
تتو بدن هم چون غیرمجازه دستت برای تبلیغ بسته ست
همسر من تتوارتیست حرفه ایه، اما طول کشید و راه سختی بود که الان پر مشتریه

هرکاری که بخوای میتونه درآمد خوبی واست داشته باشه بستگی داره تو چطوری با مردم تا میکنی رفتارت چطوریه
کیفیت کاری که ارائه میدی چطوره
اینکه توی یه‌کاری استعداد داشته باشیم بی تاثیر نیست

ناخون و مژه

ناخن میبینم زیاده مشتری و مژه
بیشتر ناخن

ناخون بیشتره عزیزم و مژه

سوال های مرتبط

مامان هانا🍒 مامان هانا🍒 ۱ سالگی