تنها کاری که نمیکنن حل مشکلات مملکته🤦♀️🤦♀️همه دارن تو مشکلات دست و پا میزنن اینا موندن مه چجوری نشون بدن قدرت دارن با اون عقاید کووووفتی آخرالزمانیشون🤦♀️🤦♀️
ما که هیچی نمیدونیم عزیزم ولی توییت هایی که دیشب محسن رضائی و جلیلی زده بودن جالب بود
ولی کلا الان مشکلشون عرزشیاش😀 میخوان توافق کنن(توافق که چه عرض کنم عملا تسلیم بی قید و شرطه)از اون ور عرزشیا قهر کردن که چه توافقی بجنگین نابودشون کنین
بشبنیم یه گوشه پفکمون رو بخوریم. اینا خپدشونم نمیدونن دارن چیکار میکنن.
کلا معلوم نیست چه غلطی دارن میکنن🤦♀️🤦♀️
عزیزم اینا توافقشون کردن دیگ رفته دارن تو صدا سیما چسی میان برای ملت طرفدار هم خوب خل باور میکنن
کاش بزنه تو سرمن راحت بشیم از اینهمه بدبختی و بی پولی و گرونی
رسما داریم غرق میشیم تو قسط و قرص و هزار تا کوفت شوهرمم که بیکار
توافق نکردن احتمالا سه شنبه بزنن
تنگه رو دوباره بستن
والا ماهم نمیدونیم چی میخواد بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.