۱۲ پاسخ

دقیقا دختر منم وزن تولدش ۲۹۰۰ بود
دوماهگی بردم واکسن زدم وزن ۵ بود قد ۵۶

خوبه عزیزم شیر خودتو میدی ؟؟

عالیه خدا حفظش کنه😘

اره عزیزم عالیه 🥰❤️

وزنش عالی بود

خدا برات حفظش کنه

ببخشید میگم اونجوری میبریش بیرون خدایی نکرده سرما نخوره
من بچرو یجور میپیچونما

آره خیلی خوبه ماشاالله خوب رشد کرده

خیلیم عالیه عزیزم خداحفظش کنه

پسر منم امروز واکسن دوماهگی شو زد
پسر منم همین اندازه بود قد وزنش گفتن خیلی خوبه

قدش موقع تولد چند بودع؟
اره وزنش خوبه

عالی خدا حفظش کنه

سوال های مرتبط

مامان دختر کوچولوم مامان دختر کوچولوم ۲ ماهگی