وای عزیزم بلا بدور انشالله که تودلیت صحیح و سالم بغل بگیری اصلا نگران نباش♥️
هم سلفری دادم هم اکو قلب جنین
نگران نباش عزیزم واسه منم عددانتی بالا بود و گفتن مایع دور گردن جنین زیاده حتما باید سلفری بدی .انقد استرس کشیدم تا جوابش اومد خداروشکر دخترم سالم سالمه توهم نگران نباش
منم دادم ان تی چند بود
نگران نباش عزیزم برا منم ریسک متوسط بود اصلا مشکلی نداشت
ولی بدی برا همیشه خیالت راحت میشه .من سال 1402گرفتم 6 تومن
به منم گفتن ...سلفری واکو قلب جنین دادم همه چی عالی بود بسپار به الله
بده حتمن من ريسكم نزده بود اما سل فري دادم از ١١ هفته خيالم راحت شد كار از محكم كاري عيب نمكنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.