دقیقاااا .. مردم ایران فقط تابوده زجر کشیدن استرس..این همه ثروت داره ملتش استفاده نکردن رفاهی مهیانکردن برامونن.. فقط توجیب خودشون میره الانم شاخ شدن الکیا کاریم ازشون برنمیاد یادشونم نیس صاف صاف میکنن ایران بعدم میرن ب درک..
حالا هم میان گزارش میزنن ی مشت اسکل بخدا نمدونم اینارو کجای دلمون بذاریم..
الان ایران فقط میخاد تسلیحاتش رو به رخ بکشه و جون مردم هم مهم نیست
تا همه رو به کشتن ندن ول نمیکنن
یه نفر هم که درس خونده و کسی بوده وهست برای خودش حرفی زده
ولی یه نفر که میاد رجز میخونه هرچی میخاد بهش میگه و .... چرا ؟ چون نفر دومی به بالایی ها وصله داره از اینا پول میگیره .... حق داره نگران خودشه!
از خدا میخاموفقط عدالت بین مردم برقرار بشه ....
تنگه رو وا کنن ترامپ گشاد میشه اخه🤣🤣
الان جو رسانه ای انداخته، میخاد یکار کنه که اره همش تقصیر همیناس،
تا یجور دیگه همرو بریزه بهم،
همین تنگه هرمز رو باز کنه دو روز دیگه میخاد حمله کنه دوباره بهمون، یبار باید مقابله کنه ایران
همه مردم همه مردم تو این جنگ روانی شدن، فقط ما ادمای تو گهوار نیستیم،
ولی چاره ای جز جنگ نیست
باید کنار بیایم با این قضیه
حرف منم همینه بخدا
خیلی وضعیتمون خوب بود بدتر دارن میندازنمون تو چاه
هیچ کی تو دنیا مثل اینا نسبت به مردمش بی مسیولیت نیست
دوتا بنده خدا همینو گفتن بعضیا گفتن وطن فروشه اعدامشون کنید
والاکی هزارتومن کمک میکنه بهمون
آخ گفتی !!! بابا باز کنید اون بی صاحابو !
خسته شدیم از اینهمه استرس 😭
حالا میخوان باب المندب هم ببندن
والاهمسرمن ک بیکارشدبخاطرتنگه هرمز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.