۱۰ پاسخ

ببخشید واکسن چهارماهگی یک سوزنه یا دوتا؟

بهداشت به من گفت.واکسن 2,4,6ماهگی عین همه.

من الان واکسن 4ماهگی زدم فعلأ استامینوفن خورد خوابید خدا کنه اذیت نشه. بچم 😭

من حالا امید داشتم اندفه بهتر باشه ۲ ماهگیش افتضاح بود انقد جیغ زد. گریه کرد

وای یاخدا من دخترم واکسن دوماهگیش ازبس جیغ میزد کبود میشد خدا ب دادم برسه برای چهارماهگی🥲چندتا بود واکسن؟

وزن ۴ ماهگی چن بود؟

برا بچه منم ۴ ماهگی اذیت شد تب کرد

قطره پاراکید بده بهتره
اونم استامینوفنه اما ب نظرم بهتره

برای دختر من افتضاح بود چهارماهگیش

اذیت شد ؟؟دختر من فردا باید بزنه

سوال های مرتبط

مامان فسقلی
مامانی مامان فسقلی مامانی ۱۷ ماهگی
مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی
مامان محمدرضا مامان محمدرضا ۱۱ ماهگی
مامان آلبالو 🍒🥹 مامان آلبالو 🍒🥹 ۹ ماهگی
مامان آرتین🩵 مامان آرتین🩵 ۱۱ ماهگی