ببخشید واکسن چهارماهگی یک سوزنه یا دوتا؟
بهداشت به من گفت.واکسن 2,4,6ماهگی عین همه.
من الان واکسن 4ماهگی زدم فعلأ استامینوفن خورد خوابید خدا کنه اذیت نشه. بچم 😭
من حالا امید داشتم اندفه بهتر باشه ۲ ماهگیش افتضاح بود انقد جیغ زد. گریه کرد
وای یاخدا من دخترم واکسن دوماهگیش ازبس جیغ میزد کبود میشد خدا ب دادم برسه برای چهارماهگی🥲چندتا بود واکسن؟
وزن ۴ ماهگی چن بود؟
برا بچه منم ۴ ماهگی اذیت شد تب کرد
قطره پاراکید بده بهتره
اونم استامینوفنه اما ب نظرم بهتره
برای دختر من افتضاح بود چهارماهگیش
اذیت شد ؟؟دختر من فردا باید بزنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.