طبق عادت قبل 😆البته هیچوقت موفق نمیشم کامل تمیز کنم ی جاییش میمونه
پودر موبر عااااالیه کل بدن میزنی یکم صبر و تمااام ..به شکمتم فشار نمیاد دلدرد هم نمیشی
حفظی 🤣
چرا موبر استفاده نمیکنید؟؟؟ موبر خیلی خوبه یه دونه مو هم نمیمونه
فعلا ک از حفظ انجام میدیم 🥴
عظمتش و شکر اخع حداقل تو این دوران رشد این مو مشکی ها رو متوقف میکرد😔
آدم نمیدونه کدوم درد و بکش😩 اووووووووف
منک تپلو هم بودم قبلا دیگ خیلی وقته چیزی نمیبینم دوس ندارمم به اقام بدم شیو کنه خودش گفته بااین حال..اوایل حدسی بعد سرکلاژشدم ک اصلا نمیتونمم بشینم حالت دستشویی بزنم یبار موبر زدم بازم میخام بزنم سریع بشورررم🫠🫠
شوهرجان😂
ببین بستگی به سایز شکم داره.من میشینم رو صندلی میبینم و انجام میدم
اگر ماه اخر خیلی بزگ بشه آینه شاید کمک کنه
حفظی و حسی
از ی سمت شروع کن مرتب شیو کن همه جاشو با لامسه ببین کجا ها مو داره هنوز …
پودر موبرم ک بزاری راحت تر
منم سختمه ولی نمیدونم چرا بدم شوهرم میبره 😂 خودش میگه مردا واردن وقتی برای خودشون شیو میکنن انگار بمب خنثی میکنن نگران نباش ولی بازم میترسم
منم با آیینه دوست ندارم همسرم ببینه همشم میگن بلد نیستیم
با اینه
به نام خدا با چشم بصیرت🤣🤣
وای من دیروز با ی فلاکتی گرفتم تا یساعت شکمم دردمیکرد
لیزره خداروشکرررر
من همچنان میبینم خودم میزنم بعدش اصلا دلم نمیخواد همسرم بزنه
فعلا ب اون مرحله نرسیدم. ولی فک میکنم خجالت بکشم بدم شوهرم شیو کنه🫣🫢
آینه میبرم
شوهرم برام شیو میکنه
به سختی با آینه
یدونه اینه ببر بزن
با ایینه میبینم
منکه شوهرم انجام میده برام
به سختی حس لامسه
فهمیدی به منم بگو خواهر 😉
بارداری قبلی بعضی وقتا میدادم شوهرم
بلخره زنو شوهر باید تو روزای سخت کنار هم باشن😁
بده همسر جان شیو بکنه 😉
بده همسرت مو بر بزاره توهم راحت برو دوش بگیر بیا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.