۷ پاسخ

دختر من
البته دختر من جدیدا یکم روی پهلو میشع ولی نه زیاد
اگه گردن گرفته، رو شکم میزاریش پیشونیش رو بالا میاره، با دست هاش چیزی میگیره اوکیه بعضی از بچه ها کاا غلت نمیزنن
ولی باز اگه نگرانی یه دکتر برای احتیاط ببر

دختر من اصلا غلت نمیزنه خودش رو چهار دست پا بلند شد

هر بچه یه مدله نگران نباش دختر منم دیر غلت زد

ببین اگه دکتر چیزاشو چک کرده و اوکی بوده باید خودت هی تمرین کنی البته یهو خودش میزنه

گشایشش دیر پسر منم همینه 😄😄😄

خودت به پهلو باهاش بازی کن اینور اونورش کن کم کم غلت میزنه

یه کوچولو تنبله

سوال های مرتبط

مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 ۸ ماهگی