۱۹ پاسخ

من خریدم اصلا استفاده نکردم

اگه بچه اولت هست بگیر بنظرم
من خودم نمی‌خواستم بگیرم چون زیاد کاربردی نی همون از بیمارستان اوردنی لازم میشه فک کنم خواهر شوهرم گف من میدم نگیر همسر قبول نکرد و گرفت

اگه خواهرت میده از اون بگیر. برا من خواهرشوهرم بچه هاش بزرگ شدن دیگه داده ب من

منک نمیخرم

من خریدم خییییلی هم استفاده کردم
دخترم یه مقدار رفلاکس داشت بعنوان سطح شیبدار استفاده میکردم تو اون میخوابوندم کلا تا دو سه ماه
بیرون بردنی تو ماشین با کمربند میبستم بعنوان صندلی ماشین
روی کالسکه اش هم بسته میشه برای مسافرت و بیرون و مطب دکتر
البته هدیدم تو بازار بعضی کریر ها کوچیکن واسه من کوچیک نبود بزرگ بود

من بچه اولمه نمیخرم
چون میدونم آدمی نیستم تا ۲ماهگی بچمو از خونه بیرون ببرم بعدم به زمستون میخوره تو پتوش میکنم جایی برم

اصلا استفاده نمیشه چیزه الکی هست من نمیخرم خواهرم ب کارش نیامد

من ک نمیگیرم فوقش تا دوماه اونم اگه جایی بری استفاده کنی

بسته ب خودت داره من خیلی استفاده کردم تو ماشین مسیر طولانی میذاشتم تو کریر. جایی میبردم خونه کسی اونجا تو کریر میذاشتم

پسر من تا۳ ماهگی دائم تو کریر بود ولی خب از همون ۳ ماهگی به بعد هم دیگه کاربرد نداره

من نخریدم بجاش برای کالسکه و صندلی ماشین هزینه کن

من خیلی به کارم اومد پسرم توش ساکت میموند وگریه نمیکرد

من نمیخریم ب کار نمیاد

از همون خواهرت بگیر
منم از آبجیم گرفتم

گهواره بهتره اون زود کوچیک میشه برا بچه

من بچه اولم خریدم اصن بدرد نخور

صندلی ماشین بیشترش نمیشه از بدو تولد گذاشت معمولا مینویسن ۶ ماه به بعد و اینا به نظرم کریر خیلی به درد میخوره اون دوران
و البته خب جای میخوای بری بچه رو‌میزاری توش من خودم دودلمااا ولی مامانم میگه حتما باید بگیریم منم اینجوری خودمو قانع میکنم😂

تجربه ای ندارم ولی خریدم
البته زنداداشم خریده بود چندسال پیش خیلی سنگین بود گفتم بچه هم بزاری توش دیگ نمیشه بلند کرد ولی خودم ک خریدم خیلی سبکه

منم موندم بگيرم يا نه

سوال های مرتبط

مامان لیموچه بابا مامان لیموچه بابا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان معین ومهراد👼🏻💙 مامان معین ومهراد👼🏻💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ماهی خانوم مامان ماهی خانوم هفته سی‌ودوم بارداری
مامان کُنجد خانوم😻❤️ مامان کُنجد خانوم😻❤️ هفته بیست‌ونهم بارداری