یسریا فکر میکنن دکترن هی واسه بقیه نسخه میپیچن
چه خوب که اینو گفتی
دقیقا از منم ۳۱ هست اینجا انقدر همو میترسونن من منتظر بودم برم دکتر بگه سرکلاژ 😅 رفتم حتی نگفت استراحت کن من خودم گفتم میخوام استراحت کنم دکترم گفت نه استراحت الکی هم دردسرای خودشو داره پاشو کاراتو بکن
اره بخدا واسه من ۲۹دکترم امروز گفت ۱۶هفته برو سونو واژینال بده اون دقیق میگه اصلا نگفت استراحت کن تازه گفتم عروسی داریم خندید گفت فقط زیاد قر نده گفتم باشه بعضی ها همچین ادمو میترسونن که ادم استرس میگیره
والا منم ۳۰ بودن ان تی دکترم گفت خوبه،اوکیه ولی اینجا به سرویکس۳۳ هم میگن استراحت کن 😐
اینجا همه دکتر شدن
دقیقا اصلا خطرناک نیست به نظرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.