سلام مامانا سونوواژینال دادم طول سرویکسم ۳۰ بود اوکیه؟

۵ پاسخ

منم ۳۰ام سعی کن استراحت کنی ضرر نمیکنی با استراحت

کمه
استراحت کن بره بالا

مناسبه عزیزم استرس نگیر ولی رعایت باید بکنی

استراحت کن ممکنه دکتر دوباره بگه تکرار کنی

خیلی کمه اگه استراحت نکنی میره پایین تر خدایی نکرده استراحت کن بره بالا

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نورا🩷🌸 مامان نورا🩷🌸 ۴ ماهگی
مامان نینی🩷 مامان نینی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری