۶ پاسخ

برای منم دقیقا اینجوری شد ان تی ۴۰ بود ۱۵ هفته شد ۳۳ الان شیاف داده و استراحت تا انومالی ببینم بالا میره یا نه🙁☹

این کارشانسیه ب دکترت بگو سرکلاژت کنه خیالت راحت شه

علائم داشتی؟

عفونت نداری ک اینقد اومده پایبن

اره عزيزم منم همينجور بودم استراحت كردم از توالت فرنگي استفاده كردم و هر١٢ساعت شياف گذاشتم تا ١٩هفته رفت بالاتر

من 38طول سرویسکم خوبه؟

سوال های مرتبط