برای منم دقیقا اینجوری شد ان تی ۴۰ بود ۱۵ هفته شد ۳۳ الان شیاف داده و استراحت تا انومالی ببینم بالا میره یا نه🙁☹
این کارشانسیه ب دکترت بگو سرکلاژت کنه خیالت راحت شه
علائم داشتی؟
عفونت نداری ک اینقد اومده پایبن
اره عزيزم منم همينجور بودم استراحت كردم از توالت فرنگي استفاده كردم و هر١٢ساعت شياف گذاشتم تا ١٩هفته رفت بالاتر
من 38طول سرویسکم خوبه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.