برای منم انتی. 31 بود ، شیاف داد و استراحت .کار نکن ، پله نزو ،رابطه نداشته باش ، پیاده روی نکن ، خم و راست نشو . من اینارو رعایت کردم ، انومالی شد 38
واژینال بده اگر بازم ۳۰بود دکتر عاقلی باشه خودش میگه
30 شکمی یا واژینال؟
سرکلاژ که نمیکنه یا میگه تا انومالی استراحت مطلق کن یا برات پساری میزاره
سرکلاژ کن
سرکلاژ مگه الکیه...الان دیگ هر کسیو انجام نمیدن
بری دکتر میخاد بگه برو واژینال دوباره سونو بده
نه خوبه سرکلاژ برای زیر ۳۰ مثلا ۳۵ ایناست شیاف میده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.