۴۵ پاسخ

اصلا از نظر من زایمان راحت نداریممممممممم
چه طبیعی چه سز
بااینکه تجربه هیچ کدومو ندارم ولی هر دوش افتضاحه 😭
باید دانشمندا به فکر راه حل سوم باشن 😂🫡

فکرشو کن سزارین برات سخت بود طبیعی بودی میخواستی چیکار کنی🫤

باور کنید درد طبیعی هر چی باشه یه روزه تموم میشه
مطمئن باشید برای خودتون و نی نی تون بهتره

تو که سزارین و نمیتونی تحمل کنی طبیعی رو قش میکردی پس دردت اونجوری نبوده که همزمان جیغ بکشی و زور بزنی دردش مال یکی دو روزه ولی استراحت کن حتی اگه خوب شدی

مبارکه عزیزم قدمش پر از خیر و برکت 😍🌸

ای جانم😍😍😍خداروشکر که سلامت هستی😍😍
مبارکت باشه قدمش پر از خیرو برکت باشه خوشگلم😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

قدم نورسیده مبارک عزیزم دوتاشون از هم سخت ترن راحتی تو زایمان درکار نیست🥴

عزیزم مبارک باشه
الهی ایشالا که زود خوب بشی
من دوتا زایمان به فاصله سه سال داشتم خداروشکر خیلی عالی بود از روز اول راحت بلند میشدم وکارامو میکردم

مبارک باشه مامانی😍🥰😘بسلامتی
عکسشو بده ببینمش😍کدوم بیمارستان بودی

ای جانم به سلامتی عزیزم قدمش پر خیر و برکت😍
زینب جان برای ماهم دعا کن صحیح و سالم نینیمونو بغل بگیریم🥺💙
عزیزم کوچولوت چند کیلو دنیا اومد؟

وای عزیزم مبارک باشه نی نی چند کیلو به دنیا اومد بالاخره

آره دائم خودت شیاف بزار تا بتونی دردشو تحمل کنی عزیزم

وزن نینی رو بگووووو
بیهوشی بودی یا بیحسی

آره عزیزم درد داره ولی قابل تحمل بود برا من😞,
قدم نو رسیده هم مبارک

بگو برات شیاف بزارن

مبارکه زینب جان قدمش پر از خیر و برکت باشه 😍♥️
ان شاءالله زود سرپا بلندشی

ب سلامتی عزیرم خوش قدم باشه

بیمارستان دولتی بودی یا خصوصی؟

دقیقا منم اولیم طبیعی بود دومی سزارین بعد زایمان میگفتم کی گفته سزارین راحته ؟ اونم سختی خودشو داشت

من تجربه ۲تاشو داشتم. ۲تاش بدبختی ودرد داره 😩😩 ولی یه کوچولو سز بهتره بنظرمن ولی هردو سخته👩🏻‍🦯کاش میشد تخم بذاریم👩🏻‍🦯

دقیقا منم روزاول همینطوری بودم ولی الان راضیم

ای جانممممم به سلامتی زینب جانم مبارک باشههه🥹😍

بسلامتی عزیزم ،مبارک باشه ،پاقدمش خیر باشه، ولی بنظرم راحت شدی، این دردها هم فوقش تا یک هفتس

عزیزم هم طبیعی هم سزارین سخته هیچکدوم راحت نیست هردوش بعد ده روز بهتر میشی

اینا همه بستگی به بدن داره واسه هر کسی هم یطوریه، من خودم بخاطر کمبود ویتامینهایی ک داشتم سز اولم خیلی بهم سخت گذشت ولی برای دخترعموم اینا اصلا خیلی خیلی راحت بود انگار ک زایمان نکردن

هر دو سخته .سزارین میشه قرص شیاف زد یکم آروم بشی ولی طبیعی نمیشه کاریش کرد همش درد داری زمانش هم مشخص نیست ممکنه چند روز طول بکشه .من طبیعی زایمان کردم الان ۲۵ روز تجربه بدی بود درد زیاد بخیه زیاد نابود شدم

وای عزیزم مبارکه فداتشم انشالله زود زود دردات یادت میره

عزیززززم🥺جای عملت کلافت کرده؟ یا چی؟؟

هم 2 تا 2تا شیاف دیکلوفناک بزار هم پمپ درد بگیر اگه بیمارستان هستی خیلی کمک میکنن

انشاالله بسلامتی بزرگش کنی فداتشم 🫂💙

توی دلمو خالی نکن دیگه

مدام شیاف بزار انشاالله زود بهتر میشی،قدم نو رسیده ات هم مبارک عزیزم❤️

نگران نباش امروز فرداس از پس فردا بهتر میشی

شیاف استفاده کن دردداشتی

مبارکه عزیزم قدم نو رسیده مبارک باشه
چرا درد داری؟ سخت بود؟

مبارکه‌ عزیزم طبیعی بود یا سزارین؟

وای مبااااارکهههه زینب ب سلامتی قدمش پر ازخیرو برکت باشه براااات زینب من سزارین بودم خیلیییی راحت بود بابا طبیعی نمیدونی چیه وگرنه هیچ‌وقت با سزارین مقایسش نمیکردی من بازم برگردم عقب میگم‌ سزارین.ببینم نی‌نیتپو

چند هفته بودی سزارین شدی عزیزم؟

مبارکه عزیزم
سعی کن نسکافه و کاپوچینو خیلی بخوری ک سر درد و شونه درد نشی،

مبارک باشه عزیزم 😂😂😂❤❤🎀

مبارک باشه عزیزم ❤️
خیلی سخته؟
بیشتر از تجربت بگو من کلی استرس زایمان دارم

نگران نباش چند روز بگذره بهتر میشی شیاف هر ۴ ساعت استفاده کن

سزارین ک خیلی خوبه ولی وقتی میخوای راه بری خیلی بده یا بشینی پاشی

نترسون 🥺

مبارکه مامانییی🥹چرا پس؟بعد مسکنا دردت زیاد شد؟

سوال های مرتبط

مامان مهراد مامان مهراد ۱۱ ماهگی
مامان پـسـرم🩵 مامان پـسـرم🩵 ۲ ماهگی