مامانا مراقیت ختنه تجربه دارید بگید بهم

۲ پاسخ

یه سوال بپرسم چرا گذاشتی تا الان بمونه و بفهمه چرا بچه بود اینکار نکردی که برای خودت هم راحت تر بود

فقط سه روز اول اب نخوره بهش و داروش و مرتب بده که درد نکشه و پمادی که دکتر میده بزن روی زخمش که باند به الت نچسبه و روز چهارم مرتب بچه و بزار توی اب بشینه تا باند کم کم خیس بشه و باز بشه چند بار این کارو بکن

سوال های مرتبط

مامان مامان بچه‌هام مامان مامان بچه‌هام ۲ سالگی
مامان مامان بچه‌هام مامان مامان بچه‌هام ۲ سالگی