عادیه دراز بکش بچه بزرگ شده
ی شیاف بزار
من از هفته ۳۰ فکر میکنم ۵/۶ بار این اتفاق افتاده واسم. هر سری رفتم بیمارستان یا دکتر گفته طبیعیه انقباض نداری. در صورتی که درد زیر دل، کمر درد، سفت شدن شدید شکم داشتم بعلاوه تنگی نفس. نمیدونم به چی میگن انقباض ولی فکر میکنم ماه ۸ اینجوریه
برودکتریه چک کن
نه عزیزم اگر منظم باشه ینی یه مثلا پنج دقیقه ای یکبار بگیره ول کنه و شدتش هی بیشتر بشه اون درد زایمانه
طبیعیه دیگه رسیدیم ب ماه درد و التماس ب زمان ک زود بگذره زایمان کنیم🥴😭
دردی ک منظم و پشت هم باشه خطرناکه
طبیعیه عزیزم اینقد استرس نداشته باش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.