۱۷ پاسخ

😅از لحاظ علمی و روانشناختی خیلی زوده و اصلا توصیه نمیشه ولی خودت دوس داری بحثش جداس

خودت فکر کن مدرسه میرفتی بت میگفتن برو کار کن پول در بیار
میتونستی بری اما برای سنت زود بود و کودکیت رو میگرفت و بهت صدمه میزد
اینم همینطوره عزیزم
بچت رو مجبور به کار زودتر از سنش نکن

خیلی زود و زود انجام شدنش من حسابی تحقیق کردم از نظر روانی فشار میاره به بچه

تاثیرات خیلی بد روانی داره که بعضی اوقات تا بزرگسالی هم ادامه داره
و ممکنه هیچوقت متوجه نشی بخاطر زود از پوشک گرفتن بوده
هم زود و غیر اصولی گرفتن از پوشک و هم از شیر

خیییییییلی زوده

عزیزم اولا از نظر روانشناسی خیلی زوده باعث میشه کمی بزرگ تر که بشه استرس و شب ادراری بگیره و اینکه الان شما از پوشک بگیری چون هنوز صحبت نمیکنن نمیتونن جیش و پی پی شونو بگن پس همه جا هم نمیتونین بدونه پوشک ببرین اونجوری دوباره هی باید مهمونی بیرون پوشک کنید خونه باز بزارید اینجوری بچه باعث میشه استرس بگیره

منم جلسه ی از پوشک گرفتن شرکت کردم گفت زود گرفتن خیلی عواقب داره حالا بازم خودت هر جور صلاح میدونی
منم دلم میخواد تابستون کمتر پوشکش کنم نمیدونم چجوری

ممنون از همکاری شما عزیزان

حالا امتحان میکنم چند روز دیدم اذیت میکنه و لجبازی داره بیخیال میشم

خیلییی زوده بنظرم

بنظرم دخترو راحت تر میشه گرفت و زودتر
تجربه اطرافیان گفته پسر لجبازی بیشتری داره

زوووده بنظرم

واقعا زوده
ممکنه دچار شب ادراری بشه
حداقل ی سال دیگه جا داره

خیلی زوده

خیلی زوده اصلا بحث سلیقه نیست یه تایم مشخص داره از پوشک گرفتن و یه سری اصول برای ترکش که بچه اذیت نشه دقیقا مثل از شیر گرفتن

درکل زوده ولی اگه باهات همکاری میکنه بگیر

من اصلا تو خونه پوشکش نمیکنه زود به زود میبرمش دستشویی

خوبه از الان شروع کنی

سوال های مرتبط