منم دارم بعضی اوقات انگار میخام خفه شم حس میکنم نیاز ب دستگاه اکسیژن دارم😂
منم نفسم نمیاد قلم بینی گرفتم و پنجره رو باز میذارم
من بهم اسپری سالبوتامول داد
و گفت بخور مدام روشن باشه
من دو روز داشتم معدم ورم کرده بود ،فاموتدین یدونه خوردم خوب شدم، سعی کنید غذا زیاد نخوری
منم از دیروز دارم ولی من از شونه به پایین هم تو حالت نشسته بی جون میشم طبیعیه؟
منم دارم
فک کنم فقط تحمل باید کزد
منم داشتم خیلی بد بود.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.