کار درستی میکنه شوهرت
احتیاط شرط عقله
حق داره منم بودم نمیذاشتم بره
ای بابا حالا یاد نگیره چرا انقدر سهت میگیری
جونش مهم تره خوبه اصلا یه سال جا بمونه ول کن نه بچه رو اذیت کن نه خودتو اگر بره دورازجون بلایی سرش بیاد شوهرت دیگه ولت نمیکنه هاااا
حق با شوهرته الان آنلاین هستن دیگه کلاس گذاشتن چه صیغه ای
بچت من نمیدونم چجوری خودت کنار میای مسلما حق با شوهرته
بهنظر من اصلا بچه ها بدون پدر ومادرنبایدخونه کسی برن
راستم میگه احتیاط شرط عقله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.