من بعدواکسن شروع کردم
اگه شیر مادر بخوره میتونی ۶ ماهگی شروع کنی اگه شیر خشک میخوره از ۴ ماهگی باید شروع کنی
من میخوام از ۵ماهگی شروع کنم
من از 5ماهگی شروع کردمم از فرنی بعد پوره سیب
سلام عزیزم همسن پسر منه یک هفتس شروع کردم میدم بهش
بعدواکسن ۶ماهگی شروع کن ب کمکی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.