پسر من اصلا نخورد فرنی خالی و عق زد
یکم بهش خرما میزنم میخوره
پسر من که بدون نبات هم خیلی دوس داشت
عزیزم اولی و دومی نداره
تایکسالگی شکر ونمک ممنوع
ن عادت میکنه ب طعمای شیرین
نبات بزنی بهتره
دکتر پسر من گفت یکم شکر بزنم
ن عادت میکنه دیگ بدون اینا نمیخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.