۷ پاسخ

پسر من اصلا نخورد فرنی خالی و عق زد
یکم بهش خرما میزنم میخوره

پسر من که بدون نبات هم خیلی دوس داشت

عزیزم اولی و دومی نداره
تایکسالگی شکر و‌نمک ممنوع

ن عادت میکنه ب طعمای شیرین

نبات بزنی بهتره

دکتر پسر من گفت یکم شکر بزنم

ن عادت میکنه دیگ بدون اینا نمیخوره

سوال های مرتبط

مامان همایون مامان همایون ۱۶ ماهگی