من دلتنگ لگد زدناشم یا وقتی میرفتم سنوگرافی صدای قلبشو گوش میدادم🥺
دلم برای تکوناش خیلی تنگ میشه
واسه هیچیش دلم تنگ نشده
برای هیچیش😂
موهام و پوستم تایم بارداری موهام خیلی پرپشت و خوشگل بود پوستم هم خیلی شفاف شده بود ولی دیگه کلا بارداری جالبی نداشتم
از ۴ تا ۷ ماه خوب بود نه زیاد سنگین یود نه تهوع به جاش هر چی میخواستم برام میخریدن کار نمیکردم
واسه شکمم. ک بزرگ شده بود
لگد زدن، برامدگی شکمم کلا حامالگیمو دوست داشتم خیلی اذیت نشدم
برای ویارآبدوخیار
من دلم برای تکون خوردناش خیلی تنگ شده🥹
برای حوسای حاملگیم اون همه میوه خوشمزه🤤😍😂
من با اینکه خیلی سختی کشیدم خونریزی استراحت مطلق تو۳۴ هفته کیسه آب سوراخ میشه تا موقع زایمان بستری کلی دردسر دیگه اما دلم خیلی تنگ شده اگه سزارینی نبودم یکی دیگه میاوردم دوباره معجزه خدا را را حسش کنم واقعا حس خوبی داره
من کلا یادم رفت حامله بودم 😂😂ولی همش عالی بود کافرر
هیچی واقعا هیچی
خیلی پراسترسه ولی اون موقعی ک سونوگرافی میرفتم خیلی خوب بود
دخترم خیلی اذیت میکرد و تنبل بود ب سختی تکون میخورد یا لگد میزد
واقعا دلم ذره ای هم تنگ نمیشه،برای هیچیش, خیلی پر استرس بود!
کاش کل زندگیم باردار بودم بس که حالم خوب بود و انرژیم بالا بود
الان مدام خستم، دنبال اب و دون بچهی نخور و رفلاکسی🙁
تکون خوردناش لگد زدناش اون قیافه خوشگل و کله گردش تو سونو ضربان قلبش ماساژ دادن شکمم توسط باباش حرف زدنای باباش وقتی تو دلم بود
کلا من بارداری خیلی خوب و قشنگی داشتم همیشه دلتنگش میشم
فقط ویار کردن🤣از بقیه ش متنفرم .
خیلی عذاب کشیدم ی روز خوش ندیدم هفته ۶ام ابله مرغان گرفتم هفته ۱۳هم خونریزی کردم یه ماه . بعدش سرکلاژ شدم .امینوسنتز شدم . هفته ۲۹ آپاندیس شدم 🫤۴۰ روز بعد زایمان هم عمل کیسه صفرا شدم
هیچی فقط تکوناش وگرنه کلا استرس بود . خوشحالم که به دنیا اومد اون همه استرس تموم شد .
هیچیش جز استرس و اینکه نگران بودم اگه فعالیت کنم خون ریزی میکنم و یه چیزیم میشه وهمش خواب بودم حتی پله هم با استرس میرفتم منی که یه جا بند نمیشدم الان دخترمو میگیرم همه جا میرم هرچند به خواب و خوراک و تفریح و زندگی درست نرسم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.