۱۰ پاسخ

سلام من تو ان تی زده ۵/۵
ولی اگه سزارین کنم زودتر به دنیا میاد

به من دکترم گفت ۲/۲زایمان کن گفتم نه فقط زودتر میخام تموم شه شد ۱/۳۱

من ۴/۵/۱۴۰۵ تاریخ زایمانم
ولی طبیعی نمیخوام بنابراین این تاریخ رُند کنسله😂😂😂

من ۲/۱۰

من اصلا از این اعداد رند و تاریخای رند خوشم نمیاد دکترم میگه ۳/۳زایمان کن من اصلا دوسندارم

بنده برگزیده کسیه ک زاییده تموم شدهالان خونش بچه داری میکنه🤣

بنده برگزیده خدا کسی که تاریخش زایمانش همین فرداس دیگه بارداریش تمام میشه😂

۱۴۰۵/۰۱/۱۰

دخترم روز تولد خودم بدنیا اومد، دقیقا همون روز بارون بود با اذان صبح،
اسمشو از قبل باران انتخاب کرده بودیم، زایمانم طبیعی بود☺️ این قشنگترین هدیه عمرم بود🥰

من اگه تاریخمم این باشه نمیرم همون روز زایمان کنم😂😂
بیمارستانا شلوغ میشه میترسم 🤣

سوال های مرتبط

مامان 👑کیاشا👑 مامان 👑کیاشا👑 ۱۰ ماهگی