سلام من تو ان تی زده ۵/۵
ولی اگه سزارین کنم زودتر به دنیا میاد
به من دکترم گفت ۲/۲زایمان کن گفتم نه فقط زودتر میخام تموم شه شد ۱/۳۱
من ۴/۵/۱۴۰۵ تاریخ زایمانم
ولی طبیعی نمیخوام بنابراین این تاریخ رُند کنسله😂😂😂
من ۲/۱۰
من اصلا از این اعداد رند و تاریخای رند خوشم نمیاد دکترم میگه ۳/۳زایمان کن من اصلا دوسندارم
بنده برگزیده کسیه ک زاییده تموم شدهالان خونش بچه داری میکنه🤣
بنده برگزیده خدا کسی که تاریخش زایمانش همین فرداس دیگه بارداریش تمام میشه😂
۱۴۰۵/۰۱/۱۰
دخترم روز تولد خودم بدنیا اومد، دقیقا همون روز بارون بود با اذان صبح،
اسمشو از قبل باران انتخاب کرده بودیم، زایمانم طبیعی بود☺️ این قشنگترین هدیه عمرم بود🥰
من اگه تاریخمم این باشه نمیرم همون روز زایمان کنم😂😂
بیمارستانا شلوغ میشه میترسم 🤣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.